Post by kasnicaldete on Mar 5, 2022 16:55:41 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Tank Hero ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Tank Hero IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ uendelig udholdenhed hack ▞▞▞
▞▞▞ Tank Hero 2022 version ▞▞▞
Elsker dette spil, der er ingen problemer eller noget negativt at sige, at det er så sjovt. Og ingen forsinkelse anbefaler stærkt at spille det.
det er sjovt god grafik og alt er musikken god og tankene er så sjove tilføj en sandbox mode og multiplayers tak
hurtig, sjov, afhængighedsskabende. dette er mit tredje spil installeret fra disse devs, og det svigtede mig ikke. Hvis du ikke vil have tilføjelser, så sluk for dit internet.
Dette er et vidunderligt spil, jeg nogensinde har set. Jeg kan meget godt lide dette spil. Dette spil har mange ting at gøre (camping, overlevelse, tidssti).
Tank attak spil lao bhai
Tank Hero Arkada nrlw
Jeg nød virkelig dette spil. Dette er annoncefrit og offline spilbart, og det, jeg kunne lide mest, er, at det går sværere med hvert niveau, hvilket gør det sjovere at spille💯👍
Det værste spil, jeg nogensinde har spillet. Det giver os aldrig et hint eller muligheden for også at springe niveauet over. Det giver os så mange kampvogne at kæmpe, at vi ikke kan. Og skaberne af dette spil ved ikke, på hvilket niveau hvilket våben skal bruges. Jeg er ikke tilfreds med dette spil.👹
super spil er dette bro
Spillet er meget meget fantastisk. Grafikken og kontrollerne er meget flotte. Det er meget udfordrende spil, og jeg elsker udfordringerne. Sprængningen er også en interessant ting. Det ligner en rigtig eksplosion. Samlet set er det det bedste spil på min liste.
Fantastisk spil men dumme kontroller
Fantastisk spil, hans grafik er 🤗😍😋
virkelig fantastisk gameplay
Det er et godt spil, det skal bare have nogle flere ændringer som flere kameravinkler, flere våbenmuligheder og grafik af høj kvalitet
Super spil (HTC-sensation)
Meget godt spil
Det er et sjovt spil, men det andet niveau er svært, men det er et fantastisk og godt spil. Jeg kan godt lide dette spil, download dette spil nu, det er megetyyyyyy sjovt.👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻⭐⭐⭐⭐⭐
Tank Hero Arkadne igre cec
De røde tanke er så uretfærdige
cannoy flytte nizzle mod modstanderen...dårligt
Ingen lokal multiplayer
super
Dette er det bedste spil, jeg nogensinde har spillet af tanks, fortsæt sådan her Tak
Sjovt, godt tankspil
Tank Hero アーケード fii
dårligt spil godt spil aur patanhi
det er et fantastisk spil, det er en sjov lille tidsdræber i en kurv. jeg kan dog ikke finde ud af at komme ind i bygninger eller køre båden
Det er forfærdeligt, de giver andre kampvogne forskellige kugler, og for os er det kun de normale kugler, og portalerne får dig til at dø, de lokker dig bare til en anden kampvogn, hver gang der er en kasse fuld af portaler, de dræber dig.
Godt spil med god dynamisk grafik! Og så fungere det godt, ikke noget at klage over
Jeg forstår spillet
Den har masser af fejl i visse niveauer, der gør det umuligt at få guld. Også i overlevelsesspil er det umuligt at få guld. Du bliver dræbt nogle gange uden at blive ramt. Dine egne kugler dræber dig nogle gange. Har dog potentiale.
Dejligt spil. Prøv at forbedre det
Ved ikke, hvorfor nogle mennesker har bedømt dette med et 1 * Fantastisk spil til at slå tiden ihjel -
KawaiiWorld Arked mwim
Tank Hero Arcade guwh
Ganske sjovt spil. Har en fin sværhedsgrad.. Minder lidt om spil fra grillbarerne i 80erne..Prøv det.
Fedt spil gutter, men du kan ikke købe en ny tank
Sjovt. Brug for forskellige kontroller.
Det er ok
Meningen med livet - Wildfire S
Elskede spillet. Det hele er nemt og svært og brugervenligt. Fed grafik. God ide. Elskede dit arbejde.
Tank Hero Arcade ebfx
Det et ok spil men der kommer reklamer alt for meget
Super godt spil
Ok spil der dog hurtigt bliver kedeligt. Virkelig irriterende da der begyndte at komme pop-up reklamer.